bertvanheiningen.reismee.nl

Everything about a girl

Carla is een bikkel en norit doet wonderen. Na een tumultueuze nacht, kwam om 03.00 uur de verandering. Het werd rustiger en Carla heeft tot 06.00 geslapen, zonder dat zij steeds het bed uit moest springen, om vervolgens naar de badkamer te sprinten. Vanmorgen voelde zij zich redelijk binnenste buiten gekeerd, maar had zin in thee en toast. Voordipje, onze chauffeur, gebeld en gezegd dat wij vandaag niet om 09.00 uur in de startblokken zouden staan. Afgesproken om 11.00 uur en tot die tijd zou Carla kijken hoe het ging. Gelukkig, de toast en thee bleven op de plek waar het behoort te zijn en na een heerlijke douche zei Carla monter: kom lieverd, laten wij gaan. Blij verrast wilde ik wel weten of het echt wel ging en gezien de irritatie die volgde kwam ik tot de conclusie dat zij inderdaad de daad bij het woord wilde voegen. Achteraf bleek dat haar focus lag op het kopen van sieraden , tja ik weet uit ervaring dat zij dan niet meer te stoppen is. Zonder gekheid, het ging prima vandaag, naar Amber Palace geweest en verder andere mooie plekken bezocht. Gelukkig weer samen door het stadje kunnen zwerven en ineens kwamen wij toch bij de winkels met sieraden uit. Carla heeft zichzelf verwend met twee prachtige ringen en dat heeft die 'bikkel' ook wel verdiend na een nacht afzien en geconfronteerd te worden met haar ongemak. Wij hebben een prachtige dag gehad en ik heb weer gebouwen, portretten en mooie taferelen gezien, die ik vervolgens op de digitale plaat heb gezet. Uiteraard te zien op foto's van reismee. Morgen gaan wij naar het National Park Ranthanbore voor natuurlijke rust en game drive. Onze chauffeur verzekerde ons voor 100 procent dat wij de tijger te zien zouden ki]rijgen Daarover een volgende keer , voor nu so far so good en veel liefs van mij en Carla